Saturday, December 10, 2011

saya

ini pokok kaktus SAYA! sy xleh bli pokok christmas or pokok balak. so ni pokok KAKTUS SAYA. sy tinggalkan pokok ni. masa sy tinggalkan dia, dia berada kt tempat yg gelap. asalnya sy simpan dia dlm beg sy, bila sy marah, sy just letak dia kt luar, letak kt tempat gelap yg x selamat untuk dia. and sy xtau kenapa sy buat mcm tu kt dia. sy tgh marah. sy tgh sgt marah tpi sy xtau sy marahkan apa n marahkan sape. sy xleh nk marahkan sape2 sbb time tu sy rsa mcm sy xd hak. so sy marahkan kaktus ni. sy tunjukkan kemarahan sy kat kaktus ni. :-(..  bila ada orng jumpa kaktus ni, dgn slamba sy kta sy xnk kt dia. ego! lama2, bru tau rindu kt dia. so kepada yg menyimpan dia buat masa sekarang, tolong bgi dia air 3 hari skali, bgi dia cahaya matahari n jgn letak dia dlm aircond! dia bukan dicipta untuk ddk dlm aircond...! SILA KEMBALIKAN DIA KEPADA SAYA!

jumaat lps pgi buat discussion untuk investment. sembang2 dgn dayah. dia kata sy jenis yg cool. time sume orng tgh serabut sy akn slamba. muka xd perasaan dia kata. hahaha. time tu sy just t'pk sy dh blaja trima sume. sy mmg akn marah, cuma sy xkan tunjuk. sy mmg akn sedih. cuma saya xkan tunjuk. klu tunjuk pun mcm tulah, kaktus jdi mangsa. sebelum ni sy suka patahkan pensel. skrng dh x. blaja trima je. sebelum ni, sy bukan mcm ni. sy tak solat 5 waktu, sy x rajin puasa sunat, bkn mcm sy ni skrng. i just needed something that broke my heart very badly to realize bout some things. to realize bout Allah. so, here i am now. my life is not that great but i'm happy bout everything in my life. :-)))

No comments:

Post a Comment