Friday, April 26, 2013

bubur ayam McD


setiap kali sy bli bubur ni, sy akn lupa dunia and terus mkn so x sempat nk tangkap gamba sendiri. terpaksa curi gamba dari blog azzeyatin.

saya tau tentang kewujudan bubur ayam ni pada tahun 2011. saya tny roommate saya apa dia akn buat klu saya jatuh sakit. dia just jwb dia akn buatkan kad 'get well soon' untuk sy. and then saya tny kawan sy yg lain plak and dia jwb klu saya x sihat, dia akn blikan sy bubur ayam McD. siap akn buat delivery lgi. mcm tulah sy tau kewujudan bubur di mcD.

saya bukanlah penggemar bubur so saya x ambil kisah sgt. akhirnya, tahun ni, first time sy mkn bubur ayam ni and terus addicted. sampai pegi McD je bli benda ni and kawan2 sy akn tny sy ni x sihat ke. first makan masa musim demam campak di rumah yg sy tinggal skrng ni. memandangkan byk sgt pantang, bli bubur mcD je, senang.

slama ni, sy prnh tgk kawan sy tu blikan bubur McD bila salah sorng kawan dia tu x sihat, yg kebetulan belajar di institusi yg berdekatan dgn UM. x prnh la plak dia dtng jauh2 buat delivery bubur McD utk sy. dulu tu, dtng jumpa saya untuk benda lain2 je.  and hri ni, setelah 2 tahun, akhirnya saya dpt bubur McD dri dia. tpi bkn delivery la, drive thru je... xp. at least, dlm byk2 benda yg dia ckp tu, ada je satu yg dia buat. hehehe. THANK YOU!!! 

No comments:

Post a Comment