Friday, June 7, 2013

nothing to do

i was sitting on my table doing nothing this morning. thats super surprising. people are busy with their 'permanent staff' thing and i was doing nothing. nothing at all. staring at my inbox. hoping for someone to send any ridiculous e-mail and driving me crazy.

NONE.

so, saya tinggal 44 hari lgi keje kat company ni. lps tu contract sy akan habis. saya x rsa mereka akan renew contract or offer sy keje kt syarikat tu. klu diorng offer pon saya xnk. keje sana mcm x sesuai dgn saya. so sy kene menganggur blk skrng ni pon dh mulakan job hunt.

i miss my friends all the time. since 2008, my life is all about my friends. Alhamdulillah, saya selalu dpt kawan yg elok2, yg x mess up dgn hidup sy, yang x gado2 and yg x byk bermasalah. never had a rough relationship with any of them. ntah mana silapnya, kebetulan kawan sy sume yg ddk jauh2. dh hbs blaja sume dh blk kampung halaman masing2. cari rezeki di sana. yang tinggal kt KL pon, punyalah payah nk jumpa. klu plan nk jumpa pon masa tulah byk sgt halangan. balik kampung or akan ada pape kenduri yg kene attend. skrng, klu tgk fb orng lain post gamba mereka beramai2, mesti rsa mcm... "untunglaa". mungkin sy patut smbng blaja. tapi bkn di UM. di universiti yg jauh sikit. ddk kt hostel. cari kawan baru plak.

kadang2 sy x fhm kenapa ada laki yg akn kata diorng kehilangan kebebasan, ketenangan n mcm2 lgi lps kawen. u have no idea what a woman lose once she get married to you idiots!

dan saya xnk kawen lagi....

No comments:

Post a Comment