Tuesday, November 18, 2014

Bagaikan Capsicum

Pernah x dengar lelaki jangan sesekali kutuk pasal badan seorang perempuan? x kisahla apepon nada yg digunakan... sebab mereka xtau dan xkan faham 1001 perkara yg berlaku dalam badan seorang perempuan. even seorang perempuan pon xkan boleh faham 100% complication yg berlaku dalam badan seorang perempuan yang lain. the whole system and hormones is messed up and keeps on changing a few times in a month continuously forever...

pernah x ada laki kutuk korng depan2? x kisahla nada gurau ke serious ke main2 ke?

saya nk cerita pasal saya kene kutuk depan muka saya.

ada sorng laki ni kata saya ni mcm capsicum. nampak bulat dan besar dan ketot. cantik di luar.berkilat dengan warna yg menarik. tapi capsicum ni sekadar luaran je. bila makan xd rasa pape. bila potong dalam dia xd pape. even nk masak pon xd rasa pedas.

mungkin dia nk kata sy bulat n gemuk.
mungkin dia nk kata sy nampak pandai tapi sebenarnya x.
mungkin dia nk kata saya xd talent.
mungkin jugak dia nak kata saya x guna

but satu benda yang dia mention adalah saya xd personality.

masa mula2 dengar mmgla rasa marah. tapi sy x serang dia balik or lawan kata2 dia.

walaupon awk ada anak dara but saya xkan doakan pape buruk untuk mereka. i don't want them too feel what i felt.

just remember, what goes around comes around.

No comments:

Post a Comment