Tuesday, October 14, 2014

Mana perginya semua kedai gaun???

Last saya cari gaun adalah pada tahun 2011, untuk dinner business club sy. masa tu kawan saya bawa sy pergi sg wang plaza. sampai sana sy mmg terkejut. byk sgt kedai gaun mcm kedai utk mereka yg nk beli gaun perkawenan yg murah sikit. but sy pusing je kt sana x beli pape. too many shops and too many choices. pening!

pas2 dia bawa saya pgi lagi satu kedai kat area petaling street. kedai tu agak besar and penuh dengan gaun party and perkawenan dimana harga dia x lebih dari 400. saya survey dulu. lepas tu sy bawa kawan saya yg lain untuk beli gaun putih kt sana. Gaun kat sana walaupon murah tapi semua cantik2

weekeend lepas, sy bawa anak buah sy yg nk kawen ni cari gaun untuk sanding dia. tempat first yg sy bawa adalah times square. sy actually dh bertahun x pergi sana and last sy pergi sy igt lgi kt sana ada beberapa kedai yg jual gown. to my surprise, kedai2 yg jual gaun tu semua dh ghaib. sy bawa diorng jalan kesemua 7 tingkat and paksa diorng jalan dari satu hujung ke hujung setiap satu aras. sikit lagi diorng nk pengsan plus kecewa xd satu pon kedai gaun.

sy dgn segala confidentnya saya bawa diorng pgi sg wang plaza and yakinkan diorng yg kt sana ada banyak kedai yg jual gaun and pujuk diorng jalan sampai ke sana. well, lps sampai sana sy jadi sangat serba salah. kedai2 gaun yg pernah ada kt sana pon dh xd. kesian plak kt diorng ni. diorng x biasa jalan sejauh tu. yelah2 budak2 naik keta.

mana perginya semua kedai gaun murah????

sekarang sy curious kedai gaun yg pernah wujud kt petaling street tu ada lgi ke x...

No comments:

Post a Comment