Tuesday, June 20, 2017

Baju paras hips

Kalau pakai baju kurung, baju kebaya dan baju yg sama waktu dengannya, saya jenis yg pakai baju paras lutut atau atas sikit dari lutut. Kalau pakai pendek dari tu confirm akan kene tegur dgn atta(ayah) saya. Malu kot kalau atta tegur. Terasa mcm diri ni dh x sopan, not like how they raise me anymore. Lagi malu kalau abang yg tegur. Haish....

Tahun ni x sempat beli kain and bagi jahit. Tukang jahit pon dah xnak ambik tempahan dah. Terpaksalah cari readymade. Tahun ni ntah mcm mana boleh terpk nk pegi mood republic. Sy bukan peminat mood republic sbb culture diorng yg suka baling2 duit and mereka yg datang pon berebut tangkap and kutip duit tu. Pathetic...

To me, mood republic, waste of time... x sesuai utk orng macam saya. Lebih sesuai utk mereka yg kurus and x kisah pakai baju paras hips. Mmg fashion tahun ni baju sume pendek2 kot. Yang x tahan nya ada satu booth ni jual baju melayu utk kucing. KUCING!!! Haih..

Singgah booth cookies most wanted by mad about cake and beli cookies diorng.

Kepada yang nk diet saya nasihatkan jangan beli chocolate chip cookies ni sebab kalau dh makan sekali mmg xleh stop makan. Sssssssedapppp!!!
Pas2 beli biskut sugi. Tu pon sedap. Yg lagi satu raisin oat kot nama dia. Tu belum buka lagi. Tapi abang yg jaga booth tu kata best seller so beli jelah.

So pgi jauh2, tempuhi jalan berjam, bayar parking mahal pgi mood republic at last beli cookies je pas2 balik. Haih sakit hati betul. Last2 baju yg dicari dijual di kedai hadapan giant, iaitu 10 minit dari umah saya.

No comments:

Post a Comment