Thursday, October 25, 2012

Antique

Saya terjumpa beberapa barang kt bilik sy. masa raya hari tu sy kemas sume benda kecuali rak buku 3 tingkat kak sy sbb dlm tu ada buku2 dia je. hri ni t'pk nk kemas n sy jumpa beberapa benda

 Saya pernah ada pendrive berbentuk pisang, masa 2009. means cover dia bentuk pisang warna kuning. ramai yg minat pendrive tu n ckp benda tu sgt comel. asalya abng sy blikan utk adik sy dri computer fair. masa sy mula2 masuk U, sy xd laptop, n sy buat byk keje kt computer sampai sy stay kt lab sampai pukul 8. n then sy desperate sgt utk pendrive n sy curi pendrive adik sy. lps beberapa lama, cover ats pendrive hilang (gamba diatas). and ada satu hari tu sy tertinggal pendrive kat lab n just dlm masa 2 jam prndrive tu hilang. tamatla riwayat pendrive pisang sy. n tiba2 hri ni sy jumpa cover atas dia kt rak buku kak sy plak. x tamat lagi riwayat dia rupanya. so hri ni sy tamatkan jugak riwayat dia dgn buang dia dlm tong sampah.

 setahu saya kat rak tu just ada buku2 je. tiba2 ada lecture note kak sy. tahun 2005/2006 plak tu. apa lgi, buang jela. sy ni tunggu masa habis exam final je. balik bilik benda pertama yg sy buat masukkan lecture note dlm recycle bin n bru tido. rsa mcm tenang je bila tido lps buang sume lecture note dia.

kipas ni mcm ada satu cerita yg sgt menarik cuma sy xleh nk igt skrng. for sure sy curi kipas ni dri adik sy. hehehe

ini souvenir yang sy dapat masa buat lawatan business club ke public bank. masa tu sy first year. saya igt lgi lps lawatan ke public bank, kami pegi MATRADE. sampai sana je kami ramai2 serbu tandas. kami pakai baju business club warna PINK! sy antara yg terakhir tertinggal dlm tandas tu. ada sorng akak office sana tu masuk tandas. dia tny kat saya kmi sume ni mak cik cleaner ke. hancur berkecai hati saya. sungguh memalukan.

Ni dompet yg saya guna masa matrix dulu. dompet ni selalu merasa kurma n sup tomyam. and kdng2 dia terminum air sejuk. mcm tu teruknya sy jga dia dulu. sy xtau knp sy simpan lgi dompet ni n sy xtau kp skrng pon sy xnk buang dompet ni.


nampak sgt sy xd topik nk post sampai benda2 ni pon sy nk post!

No comments:

Post a Comment