Friday, February 22, 2013

Dear Friends

Dear friends,

sy rsa kumpulan kawan2 sy sgt unik. mesti ada sorng wakil dri segala macam jenis masalah sosial. yg tgh sesat, yg di jalan lurus, yg tgh menghala ke jalan sesat, yg tengah menghala ke jalan lurus and yg berada di tengah2 jalan sesat and jalan lurus.

saya berkawan dengan korang just sebab satu perkara je, you guys do not mess with my life. saya x ambik kisah pasal past korng. sume orng ada past, sume orng ada dark side and dark secrets. and to me, my friends are the best.

kebanyakan masa sy tgh susah, korng yg slalu menghiburkan hati sy. mmg kebanyakannya sy x prnh bgtau sape pon yg sy tgh susah, tpi bila sy rsa susah, sy just akn berjalan ke bilik korng lepak kat fac tak pon cafe kolej. mesti sy akn lupakan benda2 yg menyakitkan hati. slalu ikut je blkng sy time sy terpaksa merayau ke sana sini. kdng2 volunteer nk buatkan keje saya, tolong saya. sabar je bila sy tgh menyusahkan korng.

saya teringin nk menghabiskan sisa2 hidup membujang ni dgn kawan2 sy sahaja (ayat berbunyi pelik???). asal sabtu ahad merayau je mana2 and lepak. dinner stiap malam. tapi nk buat mcm mna, sy ni plak byk masalah dan halangannya.

Papepon, thanks for the past and good luck for the future.

No comments:

Post a Comment