Thursday, February 21, 2013

Dear Siblings

Dear siblings,

kecik2 dlu slalu terpk kenapalah mak lahirkan korng ke dunia ni. menyusahkan sy betul. menyampah. mesti semua orang pernah fikir benda ni jugak. tapi bagi saya, semakin lama, semuanya mula berubah sedikit demi sedikit. kita x mcm orng lain, menunjuk2 kearaban kt luar dpn orang, tangkap gamba mcm kembar siam, tulis status or post mcm2 kt fb mcm orng x cukup matang. sume benda antara kita selalunya stay antara kita je. x prnh nk kisah apa orng kata.

selalunya, bila saya nk buat something and saya mula rasa yg sy akn kantoi dgn parents, sya akn share benda tu dgn adik beradik supaya bila dh kantoi, boleh saling salahkan antara satu sama lain n sama2 kene marah. hehe...

ada orng yg rapat time muda2 tapi bila dh tua mula nk sibuk bergadoh n memburukkan satu sama lain. saya harap kita x mcm tu. ada plak x pernah nk menghargai adik beradik and bersikap annoying. saya harap kita akn stay mcm ni...

No comments:

Post a Comment