Wednesday, September 22, 2010

era kesibukan

dengan ini, sempea pertengahan bulan syawal yang mulia, sy mengumumkan permulaan era kesibukkan saya.


sudah semestinya aktiviti business club menduduki carta pertama dalam penyebab kesibukkan saya. ade lagi projek yang masih dalam perlaksanaan! kemudiannya, presentation 2 subjek dimana 1 subjek tu sangatla sengal dan topic lagi 1 presentation lebih sengal.


coming soon projek intervarsiti debate yang melibatkan bukan sahaja pelajar dalam universiti malah mereka dari luar universiti. ketua bahagian protokol kerana yang lain adalah junior. kepada sesiapa yang membuat andaian kerja2 protokol itu adalah sangat senang, anda dinasihatkan untuk jumpa saya supaya saya boleh buktikan yang ITU BUKAN SENANG YE!!!!!


coming soon jugak majlis hari terbuka hari raya dimana saya menguruskan persembahan. oleh sebab sy seorang sahaja senior dalam department saya, lagi sekali jadi mangsa menjadi ketua department. stakat ini belum ada situasi yang mendesak sy menyanyi lagi. kepada mereka yang pandai masak biskut dan membuat lemang, anda dialu-alukan menyertai pertandingan kami.


ni guna ejaan penuh n bahasa agak keformalan sbb baru habis buat folio pembimbing rakan sebaya...!!!


sekian, terima kasih.....

No comments:

Post a Comment