Thursday, March 14, 2013

highest pageviews


Beberapa hari yg lepas atau mungkin beberapa minggu yg lps, salah sorng bachelor family sy ni tny, adakah post psl mereka masih berada di tangga teratas dalam list pageviews. masa tu saya kata iye. sebab kali terakhir saya check memang post tu paling byk pageview.

pagi ni terfikir nk check balik. dan result dia adalah seperti diatas. hahaha. sorry bachelors, post pasal anda semua bukan lagi nombor satu.

post 'bachelors...' adalah post pasal anak bujang keluarga saya yg ramai masa kami semua sebagai pihak rombingan lelaki pergi ke sungai petani selama 3 hari 2 malam. masa mula2 sy buat post pasal mereka, memang menjadi hot topic semua tempat. pageview naik mendadak. diorng siap promote post psl diorng kt facebook diorng lagi.

post nombor satu yg 'panggilan diantara masyarakat indiamuslim' tu, saya buat post tu khas untuk wen masa dia mula menggilakan abang saya. Punyalah semangat budak tu blaja bahasa tamil. walaupon skrng dia just tau beberapa perkataan, tpi dia optimumkan penggunaan beberapa perkataan tu. dicampur dengan bahasa hindi dan bahasa rekaan dia. dan bahasa korea dan chinese.

Yg ketiga, 'semut nyamuk cicak' tu sy post masa kem FESENI kat UM dulu. mereka2 ni ni mula menyerang bilik sy sbb masa tu saya sorng je dalam bilik untuk sebulan dan most of the time sy xd kt bilik. saya malas nk tulis preview utk post2 yg lain. kan dh ada tarikh post kt bawa tajuk post tu. rajin carila sendiri...

No comments:

Post a Comment